9 czerwca 2016

Kombinezon aztec


kombinezon - H&M | buty - F&F

13 komentarzy :

  1. Świetny kombinezon i buty!

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się wzor na kombinezonie! ladne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten kombinezon :) Masz świetną figurę:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kombinezon pasują Ci takie kolorki :D

    https://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz! fajna, letnia stylizacja :) dziękuje za odwiedziny i zapraszam ponownie! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kombinezon jest śliczny, jednak ja pewnie bym go nie ubrała bo jest, dla mnie, za krótki.
    Ty bardzo ładnie w nim wyglądasz :)
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny! Kupiłabym ale w kombinozach wyglądam jak muffin w cieście xD
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Aká si pekná! Vyzeráš fakt super! :)
    Simimaus

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kombinezon, ślicznie wyglądasz :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie kolorowe etniczne wzory! :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka