30 sierpnia 2016

Sukienka i dodatki od dresslily.com

Ostatnio pojawiło się u mnie dużo nowości. Wszystko na bieżąco staram się Wam pokazać. Dziś to będzie sukienka oraz dodatki pochodzące ze sklepu dresslily.com. Sukienka w neonowe wzory jest wykonana ze śliskiego materiału, niestety sztucznego. Nie podciąga się podczas noszenia ani nie gniecie. Pudrowa torebka jest śliczna. I co ważne mimo nie dużych gabarytów-bardzo pojemna. Posiada długi pasek do noszenia na ramieniu oraz krótki do noszenia w ręce. Niestety, po nie długim użytkowaniu odleciały frędzle. Będę musiała je jakoś przykleić, bo z nimi torebka jest bardziej urocza. Zegarek posiada biały pasek imitujący skórę oraz przejrzystą tarczę. Uwielbiam zegarki, dlatego musiałam go zamówić. Jest bardzo klasyczny. Naszyjnik jest pozłacany. Głównym elementem są czarne i złote piórka. Przez nie jest bardzo efektowny. Pasuje do minimalistycznych stylizacji.


sukienka - klik
naszyjnik - klik
torebka - klik
zegarek - klik

18 komentarzy :

  1. Świetna stylizacja, super kolorki :) Bardzo podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mega kolory ! Torebka mnie urzekła:) klikam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny zestaw! ładnie, kolorowo :) a torebka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest ta sama torebka? Na stronie wyglada gorzej. Jak worek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem zamysłu tego komentarza. Ktoś chyba na siłę się czepia ;) To chyba lepiej jak coś wygląda jeszcze lepiej na żywo niż na stronce w Internecie... Poza tym jak dla mnie torebka jest identyczna jak na stronie.

      Usuń
  6. Sukienka i torebka są boskie :)
    Poklikane!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka i sukienka najbardziej przypadły mi do gustu *.*

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/09/1-wrzesnia.html

    OdpowiedzUsuń
  8. torebeczka jest przecudna :*

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny look, tak energetyzująco i kolorowo. Bardzo mi się podoba. kliknięte
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przyjemna stylizacja :)

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka + trampki w tym wydaniu jak dla mnie idealnie, świetne dobrałaś też dodatki :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka