13 października 2016

Jesień ze STYLEWE


PL: Jesień to czas, w którym przerzucamy się na płaszcze i kurtki. Sklep StyleWe ma w swoim asortymencie bardzo dużo wszelakich krojów, wzorów i kolorów. Myślę, że każda z nas znalazła by coś w swoim guście. Rzeczy są dość drogie, ale bardzo oryginalne. Zobaczcie co znalazłam na tej stronie. Zapraszam do oglądania i komentowania. :)

ENG: Autumn is the time in which we switch to coats and jackets. StyleWe shop has in its range a lot of all kinds of typefaces, colors and designs. I think everyone of us found something to your taste. Clothes are quite expensive, but very original. Look what I found on this page. I invite you to watch and comment. :)
 klik | klik | klik
 klik | klik | klik

23 komentarze :

  1. Ale fantastyczne kurtki! Szara mi się podoba, idealna byłaby dla mnie, bo wiecznie mi zimno :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście, są nowe linki

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post :)
    Zapraszam do mnie, odwdzięczam się za obserwacje :)
    http://klaudiasromek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym mieć przynajmniej połowę tych kurtek i płaszczy w szafie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie kurtki są genialne! Najbardziej podobają mi się płaszcze :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne rzeczy :) nie miałam jeszcze styczności z tym sklepem :) klikam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne rzeczy. Najbardziej z tych, które zaprezentowałaś spodobała mi się różowa ramoneska i beżowy płaszcz. Muszę dokładnie przejrzeć asortyment tego sklepu :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w większości rzeczy :) Bardzo mi się podoba 3 płaszcz, 2 bomberka i pierwsza kurtka zimowa ;) Chyba będe musiała odwiedzić ten sklep :)

    Zapraszam :) Jeśli ci się podoba - zaobserwuj :) Odzwdzięczę się :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ten błękitny płaszcz jest piękny;)
    pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Większość z tych rzeczy trafia w mój gust, co prawda czasami warto zainwestować trochę więcej pieniędzy, bo niekiedy wyższa cena oznacza lepszą jakość.
    http://stayinggoold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeglądałam niedawno asortyment na tej stronie i jest naprawdę świetny! :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciuszki niczego sobie, zawsze coś dla siebie można wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne ciuszki, ujął mnie ten oliwkowy płaszcz:) Pozdrawiam, Renata

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie byłam jeszcze na tej stronie ale to zrobię, ciekawe propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne propozycje okryć wierzchnich:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest tutaj kilka perełek :)
    Z chęcią widziałabym je w swojej szafie , jak np ten pierwszy zielony płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te bombery są fantastyczne! :) Aż sobie zobaczyłam kilka na stronkach :) Najbardziej podoba mi się ta moro <3 Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne propozycje :)
    Poklikane!

    xxveronica.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już dość skrupulatnie uzpełniłam braki w swojej szafie na jesień. Jedyna rzecz, której nadal szukam to bomber...
    Bardzo podobają mi się Twoje propozycje, jednakże ze względu na kolory i printy obawiam się, ze mógłby to być sezonowy zakup...

    OdpowiedzUsuń
  19. Propozycje fajne. Chociaż - sama nie zdecydowałabym się na żadną ;) Ale ze mną to tak jest - podoba mi się, ale głównie na kimś ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. what a lovely post my dear
    the autmn its are so lovely
    simply love it!

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne kurtki ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka