10 października 2016

Taniej z Rabble.pl

Jesień już na dobre do nas zawitała. Chłodne i deszczowe dni będą nam towarzyszyć jeszcze baardzo długo. Czas wymienić garderobę na cieplejszą. Robiąc to zauważyłam, że brakuje mi ciepłych sweterków, bluzek z długim rękawem oraz płaszcza. Moja garderoba składa się w większej mierze z letnich ubrań. Sama tego trochę nie rozumiem, ponieważ straszny ze mnie zmarzluch. Chciałabym się zaopatrzyć w końcu w jakiś bardzo gruby sweter. Mam nadzieję, że w końcu uda mi się taki znaleźć, a cena nie będzie z kosmosu.

Dzisiejszy post powstał we współpracy z portalem Rabble.pl. Jest to strona, na której znajdziecie kody rabatowe do przeróżnych sklepów takich jak: Asos, Adidas, CCC, CzasNaButy, DeeZee, Empik, Gomez, H&M, Lilou, Sephora oraz wiele wiele innych. Strona nie tylko oferuje tańszą odzież damską, męską i dziecięcą oraz obuwie, ale również elektronikę, kosmetyki, perfumy, a nawet jedzenie i hotele! Można na prawdę zaoszczędzić, ponieważ portal Rabble oferuje wysokie rabaty. Sprawdźcie sami! Dokładne informacje znajdziecie TUTAJ na samej dole strony.

Poniżej przygotowałam dla Wam propozycje jesiennych nowości z firmy Asos. Zapraszam do przeglądania!

SWETERKI
 KLIK | KLIK
 KLIK | KLIK
 KLIK | KLIK

BLUZY
 KLIKKLIK
 KLIK | KLIK
KLIK | KLIK

BOMBER
 KLIK | KLIK
 KLIK | KLIK

RAMONESKI

PŁASZCZE
KLIK | KLIK

KURTKI
KLIK | KLIK

SPODNIE
KLIK | KLIK
KLIK | KLIK

BUTY
 KLIK | KLIK
KLIK | KLIK

CZAPKI
 KLIK | KLIK
KLIK | KLIK

DOMOWE KAPCIE
KLIK | KLIK

Postarałam się pokazać Wam jak najwięcej jesiennych rzeczy, które wpadły mi w oko. Jest ich oczywiście dużo więcej.
 Te i wiele więcej rzeczy znajdziecie po tym linkiem --> KLIK

PS. Nie musicie klikać w linki. Wystarczy, że napiszecie co Wam się najbardziej spodobało. :)

17 komentarzy :

  1. Nie wiem czy pomogłam ale poklikałam w kilka linków :)
    Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne papucie ;P Mega podoba mi się ten pomarańczowy sweterek, tak bardzo jesienny ♥

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ubrania i buty :)

    Zapraszam :*
    Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ciepły sweterek i czapka przydałaby mi się :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne rzeczy :) najbardziej podobają mi się płaszczyki <3
    http://gabrialkitablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama z chęcią przygarnęłabym większość wybranych przez Ciebie ubranek ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochalam się w bialo czarnym płaszczyku ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny asortyment ma ten sklep ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako, że facetem jestem i takich ubrań nie potrzebuję, to przynajmniej poklikam w linki :) blog bardzo ładny, estetyczny, przyjemnie się czyta :)
    Pozdrawiam
    www.lifestylebypw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie szare bluzy wygrywają wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty wygrywają :)

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Te kapciuchy są świetne, ładne i na pewno mega ciepłe.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne wybory :) kurtki ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam sweterki takie luźne szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka