14 maja 2017

black & roses

 koszula - LA TYNKA
spódniczka - PEPCO
buty - CCC

62 komentarze :

  1. gosh you look amazing,
    I adore this Outfit combination so much.

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna koszula, bez haftu podobałaby mi się jeszcze bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zestawienie, dodatkowo motyw róż na koszuli- extra. Osobiście posiadam kilka naszywek w tym motywie, zastanawiam się tylko, do jakich ciuchów sobie je przyszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz :) bardzo lubię Twoje stylizacje ;) zawsze wszystko ładnie ze sobą łączysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna koszula :) lubię karte

    OdpowiedzUsuń
  6. Hafty mi się bardzo podobają :) Twój zestaw jest świetny! Na luzie, ale z nutą dziewczęcości :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mega koszula i pieknie Ci w zestawieniu <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/jeansowa-koszula-i-biae-spodnie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja. Koszula bardzo ładna :)
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie takich butów potrzebuję :) lecę w takim razie do CCC :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahh te hafty.. ze zwykłej koszuli w kratę zrobią coś pięknego! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jednak to prawda co mówią, że detale robią różnicę. W tym przypadku kwiatowa aplikacja robi świetną robotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te motywy kwiatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten kwiatowy motyw na koszuli dodaje jej uroku, super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajna stylizacja. i masz przepiękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Niby taka zwykła koszula, a jednak nie! Taki mały dodatek a jaki efekt. Chociaż mi najbardziej do gustu przypadły buty!

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódniczka z pepco... ale jaja, szukałam podobnej :D Ładna jest. Koszula też świetna i ładny ma motyw kwiatowy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie koszule, super połączenie :)
    przejrzałam Twoje posty i każdy jest równie rewelacyjny :)
    zasługujesz na sukces <3

    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ty ładna. Styl super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prosty, ale bardzo efektowny zestaw :) Koszula jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Koszula bombowa! Uwielbiam takie przeszycia kwiatowe!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny lekki styl - typowo miejski i niezobowiązujący. Ciekawa aplikacja na koszuli - kocham kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny styl, wygląda nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna koszula, motyw haftu dodaje jej całego uroku. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna ta koszula. Całość wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie wyglądasz, super pasuje ta koszula z tą spódnicą <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  26. polubiłam tę modę na naszywki na koszulach :) te spódniczki wyglądają świetnie, ale nigdy nie lubiłam ich nosić, zawsze mi się podciągały i co chwilę trzeba było je poprawiać :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Poluję na takie espadryle :) Wygoda musi być :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Koszula wygląda bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zauroczyła mnie Twoja koszula, wyglądasz fenomenalnie <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam koszule! mogłabym w nich chodzić non stop i własnie ostatnio kupiłam też w taką kratkę dlatego Twoje przypadła mi bardzo do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna koszula ! Uwielbiam takie hafty i generalnie kwiatowe motywy :) Lecę się rozejrzeć na ich stronie, co jeszcze mają ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  32. koszula jest świetna! :) chyba zaczynają mnie wciągać te hafty i naszywki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Stylówka nie w moim stylu, ale koszula super 😉 Bardzo ładnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialne espadryle i koszula <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Piekna koszula! Jak najbardziej w moim guście. A te buty to jak się sprawdzają u Ciebie? Kurde mam podobne i strasznie mnie obtarly.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty są świetne. Bardzo wygodne :) Za pierwszym razem lekko, na prawdę lekko mi starły skórę, ale teraz już jest ok :)

      Usuń
  36. Bardzo ładna stylizacja na ciepłe dni - takie, jak w ostatnim czasie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajny set! Uwielbiam połączenie czerni i czerwieni!

    OdpowiedzUsuń
  38. Super ta spódniczka i koszula :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna koszula! Bardzo podoba mi się to zestawienie z espadrylami ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna bluzka. Z tym akcentem czerwonym <3 Chętnie bym taką sobie zakupiła. Lubię takie w kratę. Buty też ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Koszula jest boska!
    Pozdrawiam,
    Klaudia
    www.guesswhat.pl

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka