9 października 2017

Ołówkowa spódnica

Ciężko uwierzyć, że jeszcze tydzień temu była piękna pogoda, która pozwoliła na zrobienie zdjęć w letniej stylizacji. Teraz to już tylko wiatr i deszcz...
Ołówkowa spódnica, którą widzicie na zdjęciach jest moją pierwszą tego typu spódnicą. Bardzo się do nich przekonałam, bo kiedyś kojarzyły mi się jedynie z biurowym uniformem. 
 Połączyłam ją z białym tshirtem z motywem kwiatowym, który uwielbiam i trampkami. Można również dobrać do tego szpilki, ale ja się nie czuje w butach na wysokim obcasie, dlatego przeważnie wybieram płaskie. 
Jako dodatek - torebka, również ciekawa i również z kwiecistym motywem.

koszulka - TUTAJ
spódnica - SINSAY
torebka - TUTAJ
okulary - HOUSE
trampki - LASOCKI

40 komentarzy :

  1. Bardzo udana stylizacja :) Spódnica ładnie podkreśla Twoją figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglada ślicznie♥️ Wyglądasz w niej bosko! Jeszcze ta torba- sztos 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała figura. Bardzo ładny zestaw! :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow cała stylizacja prezentuje się wspaniale <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ołówkowe spódnice bardzo ładnie podkreślają figurę. Świetna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ołówkowa spódnica zawsze się sprawdza. W zimie też ją noszę, bo sprawdza się nie tylko z kozakami, ale botki też do niej pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna spódnica, a ta torebka skradła moje serce! Uwielbiam takie wzory!
    Zapraszam do siebie: http://nouw.com/sylviastyle/a-brzuszek-rosnie-31592591

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta spódnica jest dla Ciebie stworzona - pięknie podkreśla Twoją nienaganną figurę! :)
    zszafypannyjoanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba się mi spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie się wydawało, że ołówkowa spódnica to tylko do klasycznych stylizacji się nadaje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta spódniczka jest sztos, wyglądasz w niej mega kobieco! (:

    sensiblees.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz! Bardzo elegancko :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. W biurze widać chyba też lubią takie, bo można spotkać, pasujesz do niej, ładnie ci w niej.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ta stylizacja:) Fantastyczna torebka. ps. nie wiedziałam, że w Sinsay były takie fajne spódnice:) Pozdrawiam i zaprasza do siebie:)
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super spódnica i ogólnie stylizacja piękna :) Podkreśla Twoją figurę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja sama ostatnio pokochałam kratę więc Twoja stylizacja całkiem w moim stylu ! :)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. spódnica idealnie podkreśla Twoją świetną figurę :) super wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz! Ciekawe połączenie, uwielbiam ołówkowe spódnice :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna stylizacja. Moda wraca. Pamiętam te spódnice z czasów mojego dzieciństwa jak moja mama w takich chodziła.

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowna jest ta torebka, chyba Ci ja skradne <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale pięknie wyglądasz! Look jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaka sliczna torebka!:)
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga!;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pieknie Ci <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/karmelowa-narzutka.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna figura a spódniczka dodatkowo ją podkreśla!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale piękna ta spódnica, a figurka do pozazdroszczenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo udana stylizacja ! Spodnica piękna

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna spódnica :) torebka cudo!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja póki co nie posiadam takiej spódnicy w swojej szafie. Na Tobie leży pięknie :) Wyglądasz ślicznie, tak kobieco i subtelnie :)

    pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Oryginalna i idealnie podkreślająca kobiece kształty. Bardzo piękna!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo w moim stylu, szalenie mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super połączenie! Lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Klasyka przełamana nowoczesnością. Super!

    OdpowiedzUsuń
  33. Kreacja w sam raz na spotkania biznesowe. Dodaje Ci profesjonalizmu i klasy. Rewelacyjnie dobrany zestaw

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka