13 grudnia 2017

Ulubiony szary sweter

Kupiony nie dawno szary sweter z golfem stał się ulubionym od pierwszego założenia. Ciepły, miły w dotyku, idealnie długi. Dobrałam do niego jasne jeansy i miodowe workery, idealne na panującą pogodę. Różowa torebka idealnie pasuję do koloru swetra. Róż i szarość to jeden z moich ulubionych połączeń kolorów.  

sweter, spodnie - RESERVED
torebka - TUTAJ

Jak przygotowania do Świąt? Prezenty kupione, choinka przyozdobiona, domy posprzątane? U mnie wszystko powoli, ale do przodu. W końcu mamy jeszcze trochę czasu. ;)

21 komentarzy :

  1. Mój sweterkowy ulubieniec również jest w kolorze siwym <3 uwielbiam go! Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek prześliczny! No i figury pozazdrościć <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow przepięknie wyglądasz w tej stylizacji :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. sweterek przepiękny ;) uwielbiam szarość ;) jeszcze nie jestem gotowa na święta nie wiem kiedy uciekły mi te dni z grudnia ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny sweterek ja nie mogę się do nich przekonać bo mnie gryzą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny sweter i pięknie w nim wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie wyglądasz :) piękna torebeczka <3 :)
    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    https://kaarolkaa95.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, obserwuję:P
    http://aleksandrablackqueen.blogspot.com/2017/12/corset-rebelmadness.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja idealna na chłodniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny ten sweterek :*

    http://luxwell99.blogspot.com/2017/12/how-i-care-my-curly-hair.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie klasyczne, proste zestawienia :*

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny ten sweterek ^^ Piękne zestawienie. Muszę zaopatrzyć się w jakieś zimowe swetrzysko, bo u mnie za ciepło na nie, ale na święta jedziemy trochę na północ więc miły dla ciała sweterek się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz, a sweter idealnie Ci pasuje :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie kochana wyglądasz! <3
    Uwielbiam takie sweterki.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja! Wyglądasz świetnie:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka